среда, 22 января 2014 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учні мають бути активним у власному навчанні.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

На занятті створили шаблон публікаії. Він надасть допомогу учням у самоспрямуванні та самостійному навчанні при виконанні проекту. Ці навчальний  матеріал допоможе уточнити вибір, який учні мають зробити, обираючи зміст, процес виконання проекту та кінцевий продукт діяльності. Вони також можуть допомогти учням приймати рішення та покращити свої навички, уміння, таланти й інтереси.
 Шаблон – це документ, який містить попередньо відформатовані елементи, частину з яких не можна змінювати звичайному користувачеві. Шаблон може містити текст, графічні об’єкти та спеціальні параметри форматування об’єктів, що містяться в ньому: шрифти, меню, дизайн сторінки, стилі, які потрібно відобразити у всіх схожих документах, презентаціях або публікаціях. Шаблони текстових документів можна використовувати при підготовці учнівських творів, звітів, описів лабораторних досліджень, записів до щоденників спостережень, для бланків листів, тестів або інших документів з однаковою формою подання. За потреби записана у вигляді шаблону презентація або публікація може слугувати зразком для учнів при створенні аналогічних робіт. Особливо це корисно, коли учні вперше працюють з новими комп’ютерними програмами. Використання таких «шпаргалок» має з часом обмежуватися, адже учні стають більш досвідченими та вмілими.

Комментариев нет:

Отправить комментарий