Продовжую працювати над планом. Вношу корективи.
Протягом заняття почала створювати презентацію основних ідей навчальної теми, згодом дооформлюю. Дуже бракує часу.
Ознайомилась з поняттями формуючого оцінювання.
Протягом заняття почала створювати презентацію основних ідей навчальної теми, згодом дооформлюю. Дуже бракує часу.
Ознайомилась з поняттями формуючого оцінювання.
Види формуючого оцінювання
|
Цілі оцінювання
|
Вхідне, попереднє оцінювання
Поточне оцінювання
|
1.Визначення навчальних потреб
учнів
|
2. Спонукання учнів до
самоспрямування у навчанні та співпраці
|
|
3. Відслідковування прогресу в
навчанні учнів
|
|
4. Перевірка розуміння учнями
особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання
|
|
Підсумкове оцінювання
|
5. Перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий